15 aug

Paramotor accuracy landing

Will be held in the Gelu village, approx. 30 km from Timisoara on August 15, 2013. Below is a map with the route to the Gelu village.

Conditions:

– Amount of fuel: unlimited;

– Order to take-in numerical order;

– Take off with the approval of the head of the fly.

Objective:

– Achieving precision landing.

Description:

After take-off, three landings will be made as follows: the vertical position marked at a height of between 80-150m, the pilot will stop the engine, tring to achieve precision landing.

Of the three landing we will eliminate the weakest and the remaining will be added.

Landing point is surrounded by three concentric circles, allowing for sample preparation grade precision landing.

Rules:

a) Point setting points for landing is the first touch with the foot;

b) is given 0 points employing pilot wing above the landing or concentric circles;

c) During the test, in the air will be only one pilot;

d) Each contestant will perform three landings;

e) The test performed with tricycle landing accuracy will make a separate classification, the score is determined by the first touch wheel tricycle;

f) Consider landing missed the mark or made ​​outside the overflight above the point that will be penalized by 10 m

The score of each pilot will be recorded in „arbitration sheet sample precision landing.

Sample score:

Score pilot summed points scored second best precision landings.

 

Proba de precizia aterizării

Se va desfasura in localitatea Gelu, la aprox. 30 km de  Timisoara pe data de 15 august 2013. Mai jos este harta cu traseul pana in localitatea Gelu.

Condiţii:

–      Cantitate de combustibil: nelimitată;

–      Ordinea la decolare: în ordinea numerelor de concurs;

–      Se decolează cu aprobarea conducatorului de zbor.

Obiectiv:

–      Realizarea aterizarii de precizie.

Descriere:

După decolare se vor realiza trei aterizări astfel: la verticala locului marcat, la o inaltime cuprinsa intre 80-150m, pilotul opreste motorul, urmand realizarea aterizarii de precizie.

Din cele trei aterizari, cea mai slaba se va elimina, iar cele ramase se vor insuma.

Punctul de aterizare este înconjurat de trei cercuri concentrice, ce permit întocmirea punctajului pentru proba de precizia aterizării.

Reguli:

a) Punctul care stabileşte punctajul pentru aterizare este reprezentat de prima atingere cu piciorul;

b) Se acordă 0 puncte pilotului care angajează aripa deasupra punctului de aterizare sau a cercurilor concentrice;

c) În timpul probei, în aer se va afla un singur pilot;

d) Fiecare concurent va realiza câte trei aterizări;

e) La proba de precizia aterizării efectuată cu triciclu, se va întocmi un clasament separat, punctajul fiind stabilit de prima atingere cu roata triciclului;

f) Se consideră aterizare ratată, cea realizată în afara zonei marcate ori survolul deasupra punctului, care vor fi penalizate cu 10 m.

Punctajul fiecărui pilot va fi consemnat în ”Fişa de arbitraj pentru proba de precizia aterizării”.

Scorul probei:

Scor pilot: Se însumează punctele obţinute la cele mai bune doua aterizări de precizie.

Timisoara-Gelu

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: